Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Myslel jsem, že bude dost těch, kteří budou chtít moje myšlenky rozvinout v diskusi, abych mohl doplnit to, co jsem opominul. Místo toho se diskuse zastavila před třemi dny!

0 0
možnosti

Jak se prislo zrovna na tech 13 %?

0 0
možnosti

Cituji jen kolegu Miroslava Macka, který zdrhnul ze zdravotnictví do podnikání v knižním velkoobchodu. Měli k tomu nějaké výpočty a já jim plně důvěřoval, takže i pro mne 13% zůstalo neobjasněno. Bral jsem to za dostatečné k zachování přirozených vztahů ve zdravotní péči, abychom se vyhnuli špatnému postavení chudých při dostupnosti zdravotní péče jen s korupcí nebo protekcí. Komunisti požadovali a postkomunisté požadují zdravotní péči dostupnou, kvalitní a zadarmo, což nikdy nemůže fungovat! Dnes se to již potvrzuje.

0 0
možnosti
Foto

Nuž nezmelili sa ľudia...

0 0
možnosti

Pane Šimek,asi jste se probudil po 20 letech.

Doktoři dnes pod 100 000 nejdou,praktikovi stačí mít 2 000 ks. v kartotéce a dělá 4 h./d a je vysmátý.

2 3
možnosti

Omíláte nesmysly. Nad 100 tis má tam možná polovina lékařů a to ještě za spousty a spousty přesčasů. I přesto, platyy už dlouho nejsou hlavní problém, tím je nepřátelské chování systému, děsivá organizace práce, naschvály atd.

2 2
možnosti

Děkuji za diskusi, která je dnes vzácností. Převažují nenávistné lži a trolling rozdělující společnost.

0 1
možnosti

Ti zdravotníci nechtějí makat,tak raději čekají z nataženou rukou.

0 6
možnosti

Ve zdravotnictví bují korupce a řada služeb je horších než byla za komunistů. Ono by stačilo zeptat se pacientů. To, že se to ještě nezadřelo je díky tomu, že za těch komoušů i leccos fungovalo a bylo to robusní. Tahle reprezentace duševních titánů tu zazdí vše, a dotáhnou nás ty retardi společně s retardama z EU a zločinným teroristickým paktem do III.WW.

Za vztahy lékař-pacoš si mohou z velké části lékaři sami. Stavět zdravotnictví čistě jen na kapitalistickém modelu a dávat velkou moc pojišťovnám je hovadina. Mezi lékaři je třeba oddělit zrno od plev. Teď se nám tu rozmohl takový nešvar, arogantní lékař a otravný póvl.

1 4
možnosti

Za komunistů jsme neměli dobré zdravotnictví, chyběly přístroje, léky ve větší míře než teď, řada výkonů byla omezena, například dialýza do 56 let, pak se nechávali lidé s nemocnými ledvinami umřít a bujela v něm obrovská korupce. Skutečně kvalitní zdravotní péči měli pouze soudruzi v SANOPZu. Mohl bych pokračovat.

5 1
možnosti

Pane doktore, statistiky úplně nelžou a ty říkají že naše počty lékařů i sester jsou nad průměrem EU. Pravda, populace stárne, jsou úniky mladých lékařů i sester do ciziny, přibyly statisíce cizinců atd. Ale je to jako se státní správou, všichni křičí že bobtná, ale ani tato progresivní vláda s tím nic podstatného neudělá.

5 1
možnosti

Jenže i ten průměr EU znamená nedostatek...proto nemocnice třeba v Německu houfně lákají naše doktory 😉

7 1
možnosti

Zbývá jen dodat, že spousta lékařů je v předdůchodovém věku.

Proboha, kde ti lidi jsou? Je nás pořád +- stejně, ale nejsou lékaři, zdravotní sestry, učitelé, řemeslníci... Bez Ukrajinců by nefungovalo stavebnictví a řada hotelů a dalších gastroprovozů. Kam se ti lidé vytratili?

6 0
možnosti

Učitelé - nás na osmiletce 1952-60 bylo ve třídě 40, žádní asistenti, i nadstavba - inspektor apod. minimální, žádné EDUINy. Je jiná doba, chápu - dočetl jsem se např. že učitel v Lucembursku má jen do 10 žáků. Ale nedivte se že pak učitelé u nás - někde - chybí. A není to jen Chánov či Mojžíř ...

2 0
možnosti
  • Počet článků 637
  • Celková karma 27,70
  • Průměrná čtenost 1081x
Celý život jsem studoval medicínu a pracoval jako klíč ke zdravotní péči, jako venkovský praktický lékař. Po Listopadu jsem se zabýval organizací zdravotní péče a diskutoval v různých odborných časopisech. Po Listopadu jsem se účastnil politiky zakládáním Občanského fóra a Občanské demokratické strany v jedné pohraniční obci. Pak jsem postrádal u ODS nejprve konservativismus, ale posléze i pravicovost. Tak jsem vystoupil. Celý život od dětství jsem se snažil řešit vztah mezi determinismem a svobodnou vůlí. Zajímavé jsou konsekvence v teologii a justici. Celý život jsem řešil problémy věřících Bohu a atheistů. Klíčovým je, že Bůh není součástí tohoto světa. Sleduji polistopadový vývoj politiky a obávám se o naši liberální demokracii, naše občanské svobody a o právní stát, protože na můj vkus zde příliš mnoho občanů podléhá alternativnímu myšlení, jehož zdrojem je již desetiletí trvající ruská hybridní válka v Evropě, v Americe i v Africe. Pokud si chceme uchovat demokratické hodnoty, musíme se navrátit k Václavu Havlovi, že pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí. Bez těchto hodnot nefunguje demokracie, občanské svobody ani právní stát!